מעל 100,000 מטופלים טופלו בשיטת הגרייה המוחית של בריינסווי

Image

Deep TMS

הינה טכנולוגיית הגרייה המוחית המגנטית העמוקה, לא פולשנית, המאושרת ע”י מנהל התרופות והמזון האמריקאי, לטיפול לא פולשני בדיכאון מז’ורי ותסמיני חרדה בחולי דיכאון MDD, הפרעה טורדנית כפייתית OCD וגמילה מעישון ומאושרת באירופה למגוון טיפולים נוספים.

BrainsWay חברה נסחרת ב-NASDAQ ובבורסה התל-אביבית, חברה גלובאלית מובילה בתחום הגירוי העצבי הלא פולשני לטיפול במחלות בתחומי בריאות הנפש והנוירולוגיה.

לאחרונה, החברה הודיעה על כך שעד כה טופלו למעלה מ-100,000 מטופלים ברחבי העולם באמצעות שיטת ה-Deep TMS.

הטיפול אינו פולשני ומתבצע באמצעות קסדה ייחודית ובה סליל חשמלי H-Coil, המוגן בפטנט. הסליל המייצר פולסים מגנטיים ממוקדים באזורי המוח המזוהים עם מצבים נפשיים שונים. הטכנולוגיה אושרה ע”י FDA לטיפול בדיכאון מז’ורי בשנת 2013 ולטיפול בהפרעה כפייתית טורדנית OCD בשנת 2018. לאחרונה הטכנולוגיה אושרה ע”י FDA לטיפולי גמילה מעישון, לתסמיני חרדה אצל חולי דיכאון וכן לפרוטוקול טיפול מקוצר בדיכאון, של 3 דקות בלבד.

“- זה מתגמל לראות את החברה מגיעה לציון דרך כזה חשוב ולראות את ההשפעה החיובית שיש לטכנולוגיה על כל כך הרבה מטופלים ועל המשפחות שלהם.” אמר פרופסור צנגן, מייסד מדעי של חברת BrainsWay ודירקטור בדירקטוריון החברה. “- הטכנולוגיה החדשנית הזו יכולה לעזור למיליוני מטופלים בשנים הבאות, אנו גאים לספק פתרונות מצליחים ולא פולשניים בתחום בריאות הנפש, לאנשים הזקוקים לכך.”

Deep TMS, הגרייה המגנטית העמוקה של חברת BrainsWay נחקרה במעל ל-30 מחקרים רנדומליים ברחבי העולם, מחקרים נוספים מתבצעים בימים אלו ומתוכננים להתבצע בעתיד.

הטיפולים המתבצעים במרפאות פתוחות, מאפשרים למטופלים לחזור לשגרת חיים רגילה מייד לאחר כל טיפול.

השפעת הטיפול הינה עמוקה ורחבה יותר בהשוואה לטיפולי TMS הרגילים, מה שמאפשר גמישות בטיפול באזורים שונים במוח, לטיפול יעיל במגוון של מחלות.

“-כשהייתה לי ההזדמנות הראשונה לבחון את הטכנולוגיה, היה ברור לי, שפתרון ייחודי זה, הינו בעל פוטנציאל לשנות חיי אדם.” אמר דר’ דוד זכות, מייסד ויושב ראש הדירקטריון של BrainsWay. “-באותם ימים טכנולוגיית TMS עוד לא הייתה בשימוש קליני רחב, אך היא הביאה הבטחה ממשית לתחום מדעי המוח. תענוג לראות את החברה צומחת ומתפתחת במשך שני העשורים האחרונים.”

המערכות של BrainsWay נמצאות במעל 700 מרפאות ובתי חולים ברחבי העולם. למידע נוסף על מיקום המכשירים אנא היכנסו לחצו כאן. הבא:

.להודעה המקורית הקליקו כאן