BrainsWay מפרסמת את הדו”חות הפיננסיים וההיבטים התפעוליים המרכזיים לרבעון האחרון ולשנת 2021

Image
  • צמיחה של 34% בהכנסות בשנת 2021 עם הכנסות שיא רבעוניות ושנתיות
  • המשך ההצלחה בהרחבת אישורי ה-FDA לטיפולי Deep TMS והגברת הכיסוי הביטוחי לטיפול

ברלינגטון, מסצ’וסטס וירושלים, 9 במרץ 2022 – BrainsWay בע”מ (מניית BWAY בבורסות ת”א ו-NASDAQ) (להלן “BrainsWay” או “החברה”), מובילה עולמית בטיפולים מתקדמים להפרעות נפשיות, באמצעות גרייה מגנטית לא פולשנית של המוח, דיווחה היום את תוצאותיה הפיננסיות לרבעון האחרון של שנת 2021 ולשנה כולה, וכן סיפקה עדכון בדבר תפעול החברה.

דגשים פיננסיים ותפעוליים עדכניים

  • בשנה שהסתיימה ב-31 בדצמבר 2021, הכנסות החברה היו 29.7 מיליון דולר – צמיחה של 34% ביחס לשנת 2020.
  • שווי המזומנים, שווי-ערך למזומנים והפקדונות קצרי-המועד של החברה עמד, נכון ל-31 בדצמבר 2021, על 57.3 מיליון דולר – צמיחה של 2 מיליון ביחס ל-55.3 מיליון בסוף הרבעון הקודם. הדבר משקף תזרים מזומנים תפעולי חיובי ברבעון זה.
  • החברה קיבלה אישור סופי לכיסוי מקומי (LCD) מאחד הספקים הניהוליים של Medicare, המבטח מעל 9 מיליון מטופלים אמריקנים, ומעניק כעת כיסוי לטיפול Deep TMS בהפרעה טורדנית-כפייתית.
  • נכון ל-31 בדצמבר 2021, 754 מערכות Deep TMS של BrainsWay הותקנו ברחבי העולם – צמיחה של 20% ביחס לתוצאות השנה שעברה.
  • נכון ל-31 בדצמבר 2021, החברה סיפקה ללקוחותיה 302 סלילי OCD (לטיפול בהפרעה טורדנית-כפייתית) כתוספת למערכות קיימות וחדשות אצל לקוחות החברה.

“הכנסות הרבעון הרביעי שלנו משקפות את המשך העבודה הטובה של צוות החברה,” אמר ד”ר כריסטופר פון ז’אקו, נשיא ומנכ”ל BrainsWay. “הכנסנו 29.7 מיליון דולר בשנת 2021, והדבר שיקף צמיחה של 34% ביחס לשנת 2020. יתרה מזאת, הביקוש לטיפולי Deep TMS בשלל ההתוויות שלהם הוביל לסגירה חזקה של השנה, עם הכנסות של 8.5 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2021 – צמיחה משמעותית של 20% ביחס לרבעון הרביעי אשתקד. הדבר ראוי במיוחד לציון בהתחשב בגל האומיקרון האחרון. הצלחנו לצמוח משנה לשנה, לאורך ששה רבעונים ברצף. אנו מצפים שהמגמות התפעוליות החיוביות שהובילו את המומנטום המשמעותי שלנו בשנת 2021 יקבלו חיזוק מן ההישגים שלנו לאחרונה בתחום המסחרי, הקליני, הרגולטורי והביטוחי, ויובילו להמשך הצמיחה של BrainsWay ב-2022 ובשנים הבאות.”

“חשוב לומר שאנחנו קוצרים הצלחות חשובות בהבטחת הכיסוי הביטוחי לטיפולי Deep TMS בהפרעה טורדנית-כפייתית,” הוסיף ד”ר פון ז’אקו. “ההישג האחרון שלנו בתחום זה היה האישור לכיסוי מקומי שניתן על-ידי Palmetto GBA, המבטח מעל 20% ממבוטחי ה-Medicare בארה”ב, והדבר מביא את מספר הנפשות הזכאיות לכיסוי ביטוחי לטיפולי Deep TMS ל-OCD לכ-60 מיליון. בנוסף, אנחנו ממשיכים לפרסם ממצאים משכנעים אודות Deep TMS בהתוויות טיפוליות מרכזיות רבות, והפרסומים האחרונים שלנו שמים דגש על הטכנולוגיה החדשנית שלנו בטיפול בהתמכרות לאלכוהול, הפרעה טורדנית-כפייתית, דיכאון וחרדה.”

התוצאות הכספיות של הרבעון הרביעי בשנת 2021

  • סך ההכנסות ברבעון הרביעי של 2021 עמד על 8.5 מיליון דולר, בהשוואה ל-7.1 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2020 – צמיחה של 20%.
  • הרווח הגולמי ברבעון הרביעי של 2021 היה 77%, ודומה לרווח הגולמי ברבעון הרביעי של 2020.
  • ההוצאה התפעולית ברבעון הרביעי עמדה על 8.0 מיליון דולר, בהשוואה ל-5.9 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2020.
  • ההפסד התפעולי ברבעון הרביעי עמד על 1.5 מיליון דולר, בהשוואה ל-407 אלף דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

התוצאות הכספיות של השנה שהסתיימה ב-31 בדצמבר 2021

  • סך ההכנסות בשנה שהסתיימה ב-31 בדצמבר 2021 עמד על 29.7 מיליון דולר – צמיחה של 34% לעומת הכנסות של 22.1 מיליון בשנת 2020.
  • הכנסות המזומן התפעוליות היו 0.9 מיליון דולר בשנה שהסתיימה ב-31 בדצמבר 2021, לעומת הוצאת המזומן התפעולית של 1.4 מיליון דולר בשנת 2020.
  • ההפסד נטו לשנה זו היה 6.5 מיליון דולר, לעומת 5.4 מיליון דולר ב-2020.
  • נכון ל-31 בדצמבר 2021, היו ברשות החברה מזומנים, שווי-מזומנים ופקדונות קצרי-טווח בסך כולל של כ-57.3 מיליון דולר, בהשוואה ל-17.2 מיליון דולר ב-31 בדצמבר 2020. מאזן כספי זה כולל הכנסות מזומן מן הרבעון הרביעי של 2021 וכ-42.3 מיליון דולר בהכנסות נטו מן ההנפקה ההמשכית שהסתיימה במרץ 2021.

אודות BrainsWay

חברת BrainsWay מובילה את תחום טיפולי הגרייה המוחית הלא-פולשניים המתקדמים להפרעות נפשיות. החברה נמצאת בקדמת תחום מדעי המוח עם טכנולוגיית הגרייה המוחית העמוקה הייחודית שלה Deep TMS, המשפרת את בריאותם ומשנה את חייהם של המטופלים. BrainsWay היא חברת ה-TMS הראשונה שקיבלה אישור FDA ל-5 התוויות טיפול, לאחר הצגת תוצאות של מחקרי מפתח שהדגימו יעילות קלינית מוכחת. התוויות הטיפול של החברה כיום כוללות דיכאון ותסמיני חרדה הדיכאון, הפרעה טורדנית-כפייתית והתמכרות לעישון ופרוטוקול הטטה-בארסט לטיפול בדיכאון. החברה שמה לעצמה למטרה להוביל את הדרך באמצעות פיתוח מדעי מיטבי ומאגר חסר-תקדים של ראיות קליניות. החברה מקיימת כיום ניסויים נוספים בטיפולי Deep TMS להפרעות נפשיות ונוירולוגיות ולהתמכרויות נוספות. חברת BrainsWay הוקמה בשנת 2003 והמטה שלה ממוקם בברלינגטון, מסצ’וסטס ובירושלים. BrainsWay מחויבת להגברת המודעות והרחבת הנגישות ל-Deep TMS ברחבי העולם. לעדכוני חדשות נוספים ומידע אודות BrainsWay אנא בקרו באתר www.brainsway.co.il .

הצהרות צופות פני עתיד

הודעה זו לעיתונות כוללת “הצהרות צופות פני עתיד” כפי שהוגדרו על-ידי חוק הרפורמה בהידיינות המשפטית על ניירות ערך פרטיים (Private Securities Litigation Act) בשנת 1995 בארה”ב. לפני הצהרות שכאלה יכולות לבוא המילים “מתכוון”, “עשוי”, “יהיה”, “מתכנן”, “מצפה”, “צופה”, “חוזה”, “מנבא”, “אומד”, “שם לעצמו למטרה”, “מאמין”, “מקווה”, “פוטנציאלי” או מילים דומות. הצהרות צופות פני עתיד אלה והשלכותיהן מבוססות על הציפיות של הנהלת החברה ברגע זה בלבד, והן תלויות במספר גורמים ומשתנים שעשויים לגרום לתוצאות האמת להיות שונות באופן משמעותי מאלה שתוארו בהצהרות צופות פני העתיד. יתרה מכך, נתוני הפיילוט שהוצגו לעיל, כולל תוצאותיו, המידע אודות בטיחות המטופלים ותופעות הלוואי, ינותחו בהמשך ועשויים להשתנות עם הזמן. חלק מן התוצאות שהוצגו לעיל עשויות להיות מנותחות בעתיד, להשתנות או לקבל פרשנות סטטיסטית שונה. בנוסף, תוצאות או מסקנות עבר של מחקר מדעי אינן מבטיחות שתוצאות עתידיות יובילו לאותן מסקנות או שתוצאות העבר שהוצגו לעיל יפורשו באופן דומה לאור מחקרים נוספים שיפורסמו בעתיד או בכלל. הגורמים הבאים עשויים להיות בין אלה שיגרמו לתוצאות האמת להיות שונות באופן משמעותי מאלה שהוצגו בהצהרות צופות פני העתיד: מחסור במשאבים כספיים לנוכח דרישות הוניות עתידיות; שינויים בטכנולוגיה ובדרישות השוק; עיכובים או חסמים בהזנקה ו/או בסיום המוצלח של מחקרים וניסויים קליניים מתוכננים; כשל בהשגת אישורים רגולטוריים בהתאם ללוחות הזמנים שהחברה צפתה או בכלל; חוסר יכולת להחזיק או למשוך עובדים מרכזיים שהידע שלהם קריטי לפיתוח מוצרי Deep TMS; קשיים בלתי-צפויים עם מוצרי ותהליכי Deep TMS ו/או חוסר היכולת לפתח שיפורים נדרשים; עלויות בלתי-צפויות הקשורות למוצרי Deep TMS; כשל בהשגה ושמירה של אמצעי ההגנה על הקניין הרוחני של החברה, כולל קניין רוחני שניתן לחברה ברשיון; הפוטנציאל לנשיאה באחריות מקצועית על המוצר; שינויים בחקיקה ובכללים ובתקנות הרלוונטיים; תפישה וקבלה לא מיטיבה של טכנולוגיית Deep TMS על-ידי השוק; תשלומים חסרים או מעוכבים מצדדים שלישיים, כולל חברות ביטוח פרטיות וממשלתיות; חוסר היכולת למסחר את טכנולוגיית ה-Deep TMS, ובכלל זה ברחבי העולם, על-ידי החברה או באמצעות מפיצים חיצוניים; פיתוח מוצרים מתחרים; חוסר היכולת לפתח ולהציג טכנולוגיות, מוצרים ויישומים חדשים בזמן; המשך או החמרה של משבר שרשראות האספקה העולמי והשפעתו על יכולת החברה לרכוש רכיבים, לעמוד בביקוש מצד הלקוחות, למלא הזמנות, לשמור על רמת המחירים ולתמוך בצרכי השירות של החברה; והשפעת מגפת ה-COVID-19 העולמית על החברה שלנו והמשך חוסר-הוודאות והפגיעה בשוק הקשורים בכך.

כל הצהרה צופת פני עתיד בהודעה זו לעיתונות נכונה רק ליום פרסום ההודעה. החברה לא נוטלת על עצמה שום חובה לעדכן בפומבי או לבדוק מחדש כל הצהרה צופת פני עתיד, הן כתוצאה מקבלת מידע חדש, התפתחויות עתידיות או בכלל, אלא אם תידרש לעשות כן על-ידי החוקים הרלוונטיים בתחום ניירות הערך. מידע מפורט יותר אודות הסיכונים וחוסר הוודאות המשפיעים על החברה מצוי תחת הכותרת “גורמי סיכון” בתיקי החברה בוועדה האמריקנית לניירות ערך (US Securities and Exchange Commission), כולל הדו”ח השנתי של החברה על-גבי טופס 20-F. על המשקיעים ומחזיקי ניירות הערך של החברה לעיין במסמכים אלה, הזמינים בחינם באתר הוועדה האמריקנית לניירות ערך בכתובת http://www.sec.gov.

 

אנשי קשר:

BrainsWay

אילנה אלש

שיווק ומכירות בישראל

Ilana.allesh@brainsway.com